האופניים החשמליים המתאימים לי ביותר, איך בוחרים?

אם אתם רוצים לרכוש אופניים חשמליים, ורוצים להיות בטוחים בכך שאתם מבצעים רכישה נכונה ומשתלמת, הגעתם אל המקום הנכון.

רכישה של אופניים חשמליים היא רכישה שכרוכה בהוצאה כספית לא מבוטלת, בייחוד לאור העובדה שכיום השוק של אופניים חשמליים הינו שוק רחב מאוד, מה גם שהשכלולים הרבים של אותם אופניים חשמליים הופכים אותם ליקרים יותר ויותר. לכן, לפני שאתם רוכשים אופניים חשמליים, ישנם כמה פרמטרים חשובים אשר עליכם לבחון באותם אופניים חשמליים, וכך תוכלו לבצע רכישה של אופניים חשמליים שיתאימו לכם באופן הרבה יותר נכון וחכם.

עמידה בתנאי החוק

הדבר הראשון שחשוב לבדוק לפני שבוחרים אופניים חשמליים הוא האם האופניים שאתם עומדים לרכוש עומדים בתקנות החוק לאופניים חשמליים. התקנות קובעות כי אופניים חשמליים חייבים להיות עם הספק מנוע מרבי של עד 250 וואט ומהירות נסיעה שאינה עולה על 25 קמ”ש. בנוסף, האופניים חייבים לכלול פעמון או צופר, פנסים קדמיים ואחוריים ומחזירי אור, ועליהם חייב להיות מותקן סימון רשמי של המילים “אופניים עם מנוע עזר” שימוקם במקום בולט ונראה לעין.

גודל, משקל וקיפול

לפני שרוכשים אופניים חשמליים, חשוב לבחון את הגודל שלהם ואת מידת ההתאמה שלהם לרוכב. בנוסף, בדקו את צורת הקיפול של האופניים ואת המשקל שלהם, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שאתם יכולים להרים את האופניים הללו במדרגות או במקומות אחרים על פי הצורך שלכם.

מיקום המנוע

חשוב לבדוק את מיקום המנוע של אותם אופניים חשמליים שאתם עומדים לרכוש בהתאמה לצרכים שלכם. שימו לב, שמנוע שמותקן בגלגל, פעולתו תהיה שקטה יותר. ישנם מנועים המותקנים בגלגל הקדמי וישנם המותקנים בגלגל האחורי. כיום רוב מכריע של אופניים חשמליים בשוק מגיעים עם מנוע בגלגל האחורי.

הסוללה

אם אתם כבר משקיעים ברכישה של אופניים חשמליים, כדאי לרכוש את הסוללה הטובה ביותר שאתם יכולים למצוא – סוללת ליתיום בעלת אורך חיים ממושך ויכולת נסיעה לטווחים ארוכים. כדאי להקפיד גם על סוללה בעלת זמן טעינה קצר יחסי, דבר שישפיע בצורה משמעותית על ההנאה שלכם מהשימוש באותם אופניים חשמליים שאתם רוכשים.

ישנם בשוק סוגי סוללות שונים המתחלקות לשתי קבוצות: כמה וולט הסוללה לאופניים החשמליים? ישנם היום בשוק אופניים חשמליים שמגיעים עם סוללות 36 וולט (הסוללות הישנות והחלשות ביותר שנמכרות כיום), 48 וולט (רוב האופניים החשמליים שנמכרים בארץ מגיעות עם סוללות אלו) וסוללות 60 וולט או 55 וולט (סוללות חזקות מאוד למי שמחפש “לסחוב” עליות מסיביות או משקלים חריגים.) הקבוצה השנייה היא כמה אמפר שעה מכילה הסוללה . נתון זה יספק לנו תשובה לכמה קילומטרים האופניים החשמליים שלכם ייסעו בין טעינה לטעינה. ניתן להשיג היום סוללות מ 8 אמפר שעה ועד 29 אמפר שעה. כלל האצבע אומר שבנסיעה במהירות מקסימלית ובתנאי שטח משתנים כל אמפר שעה יספיק לכ 2-3 קילומטרים. כלומר סוללה של 10 אמפר שעה תספיק לכ 20-30 קילומטר נסיעה.

זהו… תבחרו נכון… ותהנו מהכלי שרכשתם

צריכים עזרה?? מתקשים להחליט?? דברו איתנו וננסה לסייע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן